Mason 2 år

Den lilla grabben har gått och fyllt år. Eftersom att jag bytt telefon så har jag ju såklart inga bilder från födelsedagen.
Mason har under sin uppväxt varit väldigt snabb med det kroppsliga, han började bland annat gå tidigt. Talet var lite långsammare men ändå i normal takt. Så har det varit tills vi flyttade ned till Skåne. Idag kan Mason göra sig förstådd och han har börjat med 2-3 ords meningar. Han är en tjurig och charmig kille. Får han inte som han vill sätter han tvärsidan Till och det är svårt att stå emot honom :) Patric och jag skrattar ofta åt honom i soffan på kvällen. För just nu är han i en period när nattningarna tar lite längre tid, för han ska hålla koll på vad mamma och pappa gör på nedervåningen :) då kan han komma ner och skylla på att GB är törstig (även fast han har varit ned två gånger innan för att dricka) och så säger man att han ska gå och lägga sig, han svarar emot. Sen säger man godnatt då kan han helt plötsligt säga godnatt och så går han upp och lägger sig igen :) Han kan vara ett riktigt charmtroll den pojken och jag tror att han har mamman lindad runt sitt lillfinger. Eller jag tror att båda barnen har mig lindat runt sitt lillfinger ❤️❤️❤️






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0