En månad senare

Nu är det ungefär 1 månad sen jag tog min examen. Jag har haft 3 veckors inskolning pp mitt jobb samt att jag har jobbat min första riktiga vecka utan bredvidgång. Det är mycket att lära sig och det är tungt för mig. Men jag tror väl att det reder sig så småningom. Under mina lediga dagar så njuter jag av att få umgås med mina barn. Känner mig lugn inombords och uppskattar alla stunderna och försöker att njuta till fullo. Självklart är man trött ibland men så är det ju. Patric har även hunnit fylla år, och jag också. Jag fyllde jämnt och blev alltså 30 år gammal. Det var en mysig liten tillställning med Patric, barnen och Jenny och hennes familj. Vi firade i värmen på stranden, badade och åt smörgåstårta och sen avslutades kvällen med grillning hemma hos oss. Var ett alldeles perfekt firande, lagom stort för mig. Bortskämd är jag också, en utlandsresa och en natt på ystad havsbad med 3 rätters middagsmat en behandling. Precis de jag behöver just nu.
Får upodatera ner någon annan dag 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0