Köpare på lägenheten

Ja det gick ändå snabbt och smidigt med lägenheten, 2 veckor på blocket och sen fick vi en köpare. Vi fick mer än vad jag trodde att man kunde få, kanske hade vi till och med kunnat få mer med en mäklare, men antagligen inte så pass mycket mer att det hade täckt mäklararvodet eller så hade det blivit samma som nu i slutändan när arvodet var betalt. Så vi är ändå nöjd. Det känns skönt att allt verkar gå smidigt för oss och löser sig på bästa sätt (vi brukar nämligen inte ha sådan tur).

 "Eventuellt" har Patric fått jobb också, ser Jenny mitt ev så skrattar hon väl, men det handlar typ inte om han får jobb utan när, dom kan inte säga exakt när det blir. Jag har även haft lite kontakt med min chef och vidarebefordrat arbetsgivarintyg och så så att dom ska kunna sätta en lön, och jag är nöjd, jag gnäller verkligen inte. Mer än jag hade räknat med 👍 så tummen upp på det.

Så vad väntar vi på nu? Papprena för lägenheten ska skrivas, tid ska bokas till veckan på banken, sen i april går flyttlasset med alla möbler och så (efter det får vi bo i resväskor), min kära syster och Millan har sagt att vi får sova lite hos dom :) Vi väntar också på en förskoleplats. Det är ju mycket viktigt! Så nu är det nära mina kära vänner. Med skräckblandad förtjusning och en massa pirr i magen

I sommar har jag en egen liten tomt, och det kommer göra så mycket för mig!!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0