Nedräkning

Nu är det nedräkning, dels till jul, sen ska jag även sluta på kirurgen. Jul är närmast, så där har jag både nedräkning till själva julafton samt tills vi åker till Norrland :) Vi kommer att åka den 18:e efter att jag slutar jobbet. Jag slutar tidigt den dagen så då beger vi oss direkt :) Ska bli kul att komma hem igen och den här gången blir det 2 veckor :)

Efter jul och nyår kommer jag tillbaka till kirurgen och jobbar där till sista januari, och i februari är det dags att börja jobba på neonatalen och jag längtar mycket. Det känns som ett naturligt steg att ta eftersom att jag vill bli barnmorska i slutändan 😀. Så det finns mycket roligt att se fram emot, dock är det nervöst. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0