Det blir långt mellan gångerna :/

Vi har haft en härlig långhelg här hemma. Jag har börjat extra jobba litegranna och det är så kul :) trivs på mitt gamla jobb :) 
Måndagen har verkligen gått i trötthetens tecken. Mason har haft en besvärlig natt med mycket stök och bök  vilket har resulterat i en trött mamma hemma och en trött pappa på jobbet. Idag var jag barnvakt pt Affe medan Ellen och Emilie hade inskolning på sitt nya dagis och imorgon kommer han igen :) Affe har blivit så duktig på att gå :) nu går han mer än kryper :) Mason kryper mer ån han går men nu ikväll har han promenerat väldigt mycket och knappt satt sig på stjärten en enda gång :) kul att se när grabbarna utvecklas :)
Tjejerna lekte tillsammans på em och dom skötte sig så bra tills jag gick in på Tildes rum efter middagen och fick se vad dom roat sig med :/ Det visade sig att dom varit väldigt duktiga konstnärer på skrivbordet :( efter mycket skrubbande och gnuggande lyckades jag få bort det tillslut. Blev så besviken för Tilde har målat på väggen en gång och efter det aldrig gjort om det igen och så kom den här målningen. Måla gärna på papper men inte på möbler! Odågor :)

Fin bild på grabbarna som Emilie fotade idag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0