10 dagar




Nu är det bara 10 dagar kvar och jag längtar ihjäl mig tror jag. Jag älskar att få åka utomlands och bara få njuta av ledighet. Jag tucker fortfarande att det är något speciellt att åka utomlands och jag älskar att få ge barnen den upplevelsen också. 
För lite mer än 1 år sen var vi i Egypten och Tilde pratar om det än :) hon kan berätta om rutchkanorna som hon åkte och hör hon Shakira med Waka Waka så blir det drag :) Sittyer vi i bilen säger hon: sätt på min låt mamma, sätt på Egypten <3
Älskade lillskrutt.

Mason är ju för ung för att förstå men jag tvivlar inte en sekund på att han kommer att älska poolerna ;) Sen får vi hoppas att det inte är sista gången vi åker iväg.

Igår var jag iväg och handlade till Mason. Jag köpte gröt, välling, matburkar, blöjor och badblöjor. Engångshaklappar och en mjuk Haklapp från Ica. Har ni sett dom? Mjuka i gummimaterial som ser ut som monster :) han fick välja mellan en grå och en blå och blå blev det :) Sen köpte jag även drickbar välling med sugrörsom man inte behöver värma, tänkte att det kunde passa ypperligt till flyget :) 
Nej nu ska jag passa på att somna om en sväng och sen blir det plugga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0