Masons inskolning

Nu är Mason som sagt färdiginskolad. Det har verkligen gått som en dans på rosor och han har fått beröm. Fröknarna/pedagogerna tycker att han har varit väldigt lättinskolad. Jag var med dom 2 första dagarna när det var kortdagar och jag var med hela stunden. Patric var med onsdag och torsdag och fick då äran att prova gå ifrån och det var inga problem. Han hade smaskat i sig lunchen utan problem med. På torsdagen gick Patric dit och lämnade på en gång och hämtade efter vilan och åter igen hade det gått bra. I fredags var det min tur, jag skulle iväg och skriva tentor så jag var lite orolig för att det skulle ta tid men Mason promenerade rätt in och började leka, det var Tilde som tog längst tid för hon skulle pussas och kramas innan jag gick 😘

Så det var den inskolningen och till veckan startar allvaret och jag tror han trivs som 🐠 i vattnet :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0