En helg i Kramfors

I fredag tog jag, Tilde och Mason tåget till Kramfors och Patric tog bilen upp på kvällen.

Det är alltid skönt att komma hem till mamma och pappa :) Jag gillar kanske inte Kramfors så mycket men jag gillar mamma å pappa mycket ;) Fast jag måste ju säga att stan blivit bättre sem dom fick sin lilla galleria. Den är ju inte stor men gör så att man faktiskt ser att det bor människor i den staden ;)

Stackars mamma var sjuk under hela våran vistelse så hon måste ha haft det så jobbigt med 4 ungar. Tyvärr blev jag smittad och det var ju halv kul måste jag ju påstå, och på det så kom det ett liter lager med snö också :/ Men det är tur att det försvinner snabbt :)

Helgen har spenderats mestadels i soffan och i har bara tagit det lugnt.

En sjuk liten mamma/mormor




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0