1 september

Nu är hösten officiellt här och det med råge. Snacka om helomvändning med vädret. Igår var vi på lysafton i skatan och det var mysigt och det var bra mat. Det var buffé med bra variation på maten så att det passar alla. Vi rörde oss hemåt runt 22 kanske för då var lilltjejen trött. Både Tilde och Mason skötte sig exemplariskt. Ibland blir man så stolt!!! Sen kom natten och den skötte Mason inte exemplariskt. Mellan 23-02 så vaknade han 4 ggr för att äta. Men han verkar inte ha mått helt ok, magen stökade och den verkade besvära honom massor och så var han kräkig. Han små kräktes några ggr men det lät som om de skulle komma mera. Han fortsatte såklart vakna efter 02 nästa stopp var vid 4 för att äta igen. Sen vaknade han till 2 gånger till och sen vid 06.50 varder dags för uppstigning = jag är dödstrött!!!

Patric ska iväg och fiska idag men jag hoppas verkligen inte att det blir av!

Mej nu ska jag fortsätta lata mig i soffan medan Mason sover. Då kan jag å Tilde ha eget mys framför barnprogrammet. Patric han ligger ju å sover som en stock såklart........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0