Lediga dagar...

Igår morse vaknade jag och var besviken för att det var söndag. Men så var det bara fredag :) men nu är det lördag och måndagen närmar sig med stormsteg. Jag är trött som jag vet inte vad så tog mig i kragen och stoppade i mig järntabletter. I ons var vi hemma hos Emilie och Jonas och lät ungarna loppa av sig och sen grillade vi :) som vanligt mycket gott :) på torsdagen tog vi oss en fika med Lina och på kvällen tog hon med sig sin Patrik och så åt vi middag tillsammans (andra kvällen på raden då det blev hockey). Fredagen spenderades i lathetens tecken. Vi kollade lite på hemnet och blev kära i ett hus (på alnö???!!!). Annars kikar vi bara runt till den dagen det är dags att flytta. För den dagen kommer så småningom :) Tilde vill nämligen inte dela rum med lillebror!!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0