Lördag

Började dagen med att städa Tildes rum. Kom halvvägs... ;) sen skulle Patric montera den nya fläkten som vi köpte för ett bra tag sen nu (har inte satts upp än då våran spis och nuvarande fläkt inte är i dom normala måtten såklart...) så då skulle vi iaf ta en snabb sväng på Ikea för att köpa lite grejjer så att han skulle kunna "bygga om" men väl där började vi titta på ett nytt kök istället... Så vi kom hem tomhänt och spenderade em med att sitta i Ikeas planeringsprogram... Men vi får väl se... Sen beställde vi hem en familjepizza. Och sen fortsatte jag städningen av Tildes rum... (Nu är det klart!!!) vilket resulterat i en jäkla massa mensvärk så nu ligger jag i ett bad och slappnar av, Patric sover i soffan och Tilde leker med Paddan. Hon brukar för övrigt alltid komma in och ska bada med mig men nu gick jag in till henne innan och sa att jag hade lite ont å behövde ligga i badet själv en stund, och ängel som hon är har hon inte ens kommit in för att prata med mig :) älskade unge <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0