Inget barn idag...

Tyvärr så satte inte värkarna igång av sig själv :( dock var det ju inte otippat... I morgon ska vi sättas igång så mamma kommer imorgon bitti. Önskar att värkarna hade kommit igång av sig själv så hade man sluppit oroa sig för smärtan. Hade det satt igång så hade man inte behövt fundera på det.

Patric blir väldigt rastlös av att vara här men han har ju tur att han kan röra sig och åka iväg en sväng för att handla mm, eller bara en sån sak som att stoppa pengar i parkeringen ;) mitt enda nöje är när jag går på toaletten, dåfårjag promenera nästan 10 M fram å tillbaka ;)

Som sagt typ inga värkar men ett molande i svanken utan dess like, å så tror jag att jag får liggsår snart ;) har snart legat i ett dygn nu... Och inte förflyttar han sig neråt :( men men i morgon är det dags. Om han även lyckas ta sig ut imorgon så föds han i v 38+4. Tilde föddes i v 38+4 och vattnet gick 2 nätter innan så det märks att dom är syskon ;)

Patric tar iaf hand om mig :) det är det positiva :) men egna lilla betjänt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0