Mason 5 månader

Tror jag har sagt det förr men tiden rusar iväg :)
Han är oftast en ganska charmig och glad prick, men så fort han blir trött eller hungrig börjar gnället. 
Är vi hemma så sover han gärna lååånga stunder (sover gärna 4-5 timmar), men är vi på skolan så ör sovningen verkligen inte prio nr 1 för honom. Då sover vi kanske 2x30 min vilket INTE är optimalt :/ men han har fullt upp med alla i klassen (dör får han verkligen en himla massa uppmärksamhet.



På nätterna bökar han mindre nu (med det menar jag inte att han har slutat böka helt tyvärr) och det gör mig trött! Men Patric avlastar ibland nu när han absolut inte vill amma över huvudtaget.



Han har ofta händer och fötter i minnen och biter väldigt hårt! Han rullar över till mage så fort man lägger ner honom på golvet

Han försöker även ta sig framåt men det är bara armarna som fixar hur man ska göra, han har inte kört sig att trycka ifrån med benen än. Men han snurrar runt :) och kommer nån liten cm framåt :)

Han ör pågång med sittningen, den är väldigt ostabil men han kan, problemet är mest att han lutar sig framåt såklart. Han vill ju inte ens sitta ordentligt i en bumbo





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0