V 28...

Det ar visserligen en halv vecka sen vi gick in i v 28 men ;) Jag har efter många om och men börjat handla lite till grabben iaf...och inte mycke ;)

Emilie har skickat kläder från Alfred och det är väl tur det då jag inte har nån shoppinglust. Annars hade pojken fått åka hem naken när han väl bestämmer sig för att komma ut i sommar ;)
Jag har fixat hans lilla klädlåda och vi har börjat kolla efter en babyvagga/gunga. Den är det enda jag vill köpa. De där med barnvagn har vi inte bestämt hur vi ska göra än. Köpa liggdel till vagnen vi har eller köpa en annan barnvagn. Begagnat då dom ändrat årets modell...

Här är magen i v28, den lilla shoppingen jag gjorde igår och hans lilla låda :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0