Jäkla bloggapp

Verkar vara mycket problem med den där appen. Så fort jag försöker starta den så stänger den bara ner. Så har den gjort sen igår...
 
Nu är det iaf 4 dagar kvar bara så idag har jag lite att fixa. Tvätta det sista. Packa klart så det är fixat. Göra kom ihåg lista och fortsätta städa härhemma. Men vad gör jag? Jo jag har precis skjutsat Lina och trollet till drakborgen där dom ska busa av sig lite :) Sen kom jag hem och jag och Patric åt lunch och nu ligger jag i sängen. I natt har jag sovit från halv 5 till kvart i 8. Patric var ute och drack öl och jag kan inte slappna av när han är ute på galej ;)
Han skulle inte vara borta så länge sa han (men nån hade roligare än vad han väntat sig) :) Klockan halv 4 fick jag lov att skicka ett sms för att kolla att han var ok, å då var han påväg hem. Sen tog det ytterligare ett tag innan han kom hem, och när han kommit hem tog det ett tag för mig att varva ner.
 
Så nu ska jag ligga här några minuter till och sen ska det arbetas... (förhoppningsvis)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0