Torsdag :)

Dennavecka så jabbar jag igår natt och denna natt. HAde satt Tilde på dagis till klockan 14, men jag kände att jag behövde sova ordentligt så jag bad Patric fråga om det gick bra att hon var kvar tills han slutade jobbet och det var det. Så jag sovde tills dom kom hem vid halv 5. Då kom mina älsklingar in och väckte mig :) Skulle dock ha kunnat sova lite till... :) Patric fixade middag och när den var klar så började vi med balkongen. Den hade vackert gult fint golv i betong med lite gröna fläckar här och var, så vi valde att lägga trall :) Och det blev typ klar, bara lite småfix kvar :) Jag blev jättenöjd och Tilde tyckte det var spännande :)
Sen ringde min syster mitt i allting och jag kan ju inte ha låtit allt för trevlig, jag var så snurrig å så hörde jag inte riktigt vad hon sa så jag får nog fråga i morgon vad hon egentligen sa :)
I morgon om det blir bra väder tänkte vi nog åka till Kubenbadet och bada iaf :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0