2012

Vad ska man skriva?
Hade iaf ett fantastiskt nyår :) älskar min familj sååå mycket. Kan inte beskriva med ord. Älskade Anna kom på morgonen och hjälpte till med bordsdukningen och hon fixade så det blev snyggt här hemma. Sen kom resten av min underbara familj. Dom gav oss dessutom en jättefin förlovningspresent. Är så tråkigt att Jenny och Jimmy åker hem på fredag :( Men jag och Patric ska se om vi kanske åker till Skåne i slutet på månaden. Om jag har möjlighet och om ekonomin tillåter det. Får hoppas på det men vi får se :)
På ons blir det himlabadet med alla ungar iaf :)
Blåtiran gav mitt underbara barn mig igår när hon kom i världens fart och råkade skalla mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0