Magsjuka och feber

Men inte jag alltså, den är den söta lilla avkomman som har drabbats såklart. Själv gammal som man är så har kroppen äntligen börjat bli piggare efter utgången i helgen. Men jag ska ju inte ljuga och säga att jag inte har mersmak. Det är ganska skönt att komma ut på krogen, både som mamma och studerande. Oavsett om man dricker eller ej så är det en sorts avslappning. Man behöver det som mamma och ännu mera nu när man pluggar faktiskt :) Ska läsa lite om psykoanalytiska teorier nu fast kanske jag ska ta ett avslappnande bad först? Skrev ju igår att jag klarade omtentan i Anatomi, alla andra blev så glada och jag innerst inne med men nånstans känns det jäkligt surt att kämpa, kämpa och kämpa och ändå bara få ett E... Jag hatar att jag känner såhär eftersom att det inte är jag... Jag har väl aldrig förr brytt mig... Men jag är överlycklig, men det är surt. Desto gladare blev jag faktiskt över min läkemedelsberäkning som jag åter igen misslyckades med. Jag misslyckades med hela 0.5 poäng :) Hur underbart är inte det? Haha Hur kan man nu bli lycklig över det resultatet men mindre glad över ett lyckat anatomiprov? Jo för jag har aldrig haft lätt för matte, men det här fattar jag verkligen :) Å ja hade gjort slarvfel. Ska det inte kännas surt då då när jag hade gjort slarvfel? Jo men nu får jag möjlighet att öva mer, hade jag klarat den hade jag låtit boken ligga tills nästa lekemedelsberäkningsprov... Men övning ger färdighet säger dom ;) Nej ett bad eller en dusch nu, förtjänar jag :)

Kommentarer
Postat av: Emilie

Går inte att kommentera APP-inläggen. Tycker blogg borde fixa det snart ;) Jag håller definitivt med om allt du säger om den där bitchen. Körde faktiskt ett pass förra veckan. She`s a bitch !!! Säg till om du vill ta en prommis eller nått, skulle va skoj ! PUSS

2012-02-06 @ 19:39:05
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/
Postat av: Emilie

Jaa, jag skrattade åt det jag oxå ! Haha.. Dom är för söta !

2012-02-10 @ 19:39:16
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0