God morgon eftermiddag

Idag var jag så trött men man måste ju kliva upp och hämta sötgrodan :) Nu när vi kommer hem så sitter vi och sjunger imse vimse spindel och hon börjar bli hajj på några av rörelserna faktiskt :)

Sen har jag och Patric pratat lite om framtiden och så och det lutar mot att vi vill tillbaka mot stan. Framförallt om jag kommer in på skolan då det blir lite mer till att behöva vara i stan och då skulle det bli så fruktansvärt mycket bensinpengar. Så vi har börjat kolla runt på blocket lite. Så i morgon ska vi ev kolla på 2 men vi har ingen brådska och flyttar inte förren vi hittar en bra lägenhet. Som sagt ingen stress :)

Känns kanske som om vi flyttar fram och tillbaka men man måste prova, och bo i stan underlättar väldigt mycket för oss även om vi trivs härute...

Så Emilie nu är det bara att börja jubla ;)

Kommentarer
Postat av: Mia

jag jublar också!!! :D

alltså, de enda som spelar roll i slutändan e ju att ni trivs, men de underlättar ju såklart verkligen om ni bor närmre....... de kommer väl bli 1-2 rum mindre då kanske iofs..? annars blir ju hyran galen!! vad siktar ni på? gud, tänk vad glad ja blev över de där! hoppas ni flyttar hit till granlo ;) hihi....



KRAMAR!

2011-05-06 @ 20:26:31
URL: http://marinaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0