Inga ursäkter

Har noll lust att blogga. Är trött och har varit ledig, därav inga inlägg. Tänkte jag skulle ladda kameran och fota monstret men hittar inte ladddaren till kameran. Är inte det typiskt??? I morgon jobbar jag natt och då brukar det ju kunna komma några inlägg.
Kollade iaf på En unge i minuten igår och jag grinade och grinade. Man är väl ruskigt blödig :) Skickade ett sms till min syster som jag också visste kollade å så skrev jag bara snyft, då svarade hon att även hennes pojkvän blev lite tårögd ;) Så jag är ju inte blödigast i stan iaf haha
Nej nu säger monstret att hon vill kolla babblarna så uppdaterar mer i morgon :)

Kommentarer
Postat av: Mia

jag glömde kolla på det, kanske va lika bra det..? men varför grina man, vare hemskt el vare bara sååå lyckligt? :) kram

2011-03-09 @ 21:07:26
URL: http://marinaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0