Torsdag

och ensam hemma (förutom minimänniskan alltså) Hon är ju alltid med på ett hörn. Patric for igår iväg till nån stuga för att vara borta och fiska tills på fredag kväll. Så igår kände jag inte fö att vara ensam så jag åkte till syster, skulle ju hämta Tilde där men då stannade jag istället. I morse klev vi upp och gjorde oss iordning och sen for vi till drakborgen där vi hängde typ hela dagen. Så minimänniskan är heöt knäckt och sover som en stock nu :) Hoppas hon inte sover så länge för jag vill ju gärna att hon ska sova i natt också. Tycker att det är så tråkigt att vara ensam. Får liksom lite ensam panik. Är ingen ensam människa. Sen saknar vii självklart pappan men de e ju bra att vara ifrån varandra också :)

nej nu vet ja inte riktigt vad jag ska skriva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0