Jobbar natten

och det är bata 8 timmar och 18 minuter kvar :) Har ett lass med energidryck med mig eftersom att jag dom senaste dagarna har gått och lagt mig vid 9 snåret. Vet inte riktigt vad det är med mig, brukar komma in i såna perioder lite då och då men vi får hoppas på att det går över snabbt för såhär orkar man ju inte vara. Patric ska åka på jobbet i morgon när jag kommer hem så det blir inget sova för mig. Så då funderar jag på om jag ska ta med mig min lilla sötnos och gå ner till Himlabadet. Sen om jag går in på himla badet eller om jag går in i vanliga sporthallen har jag inte bestämt än. Bästa hade ju egentligen varit att åka till Matfors och bada i deras baby bassäng för den är himla msig faktiskt :) Men vi får se hur vi gör som...  Sen ska vi ta en fika med Jennie :) och sen ska vi laga middag till pappsen tills han kommer hem :) Ska vara duktiga hemma tjejer tänkte jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0