halva veckan klar

En halv vecka har jag varit ledig nu. Går sjukt snabbt. Idag ska jag Tilde och Emilie åka och sola, dom kanske badar men inte jag (fast Emilie vågar nog inte bada med Tilde) Har haft lite långledigt med älsklingen och det gjorde susen. Sjukt hur lite vi har träffats och det tärde. Man glömmer liksom bort det lilla då :) Men nu är allt som vanligt igen :) Och nu kommer jag inte jobba så mycket mer. Har 2 helger nu i juli jag ska jobba och så typ 3 pass i aug. Förhoppningsvis blir det väl lite mer. Gärna nätter för då märker inte min lilla tjej att jg är borta.
ror iaf att hon har tyckt om att vara borta men visade ganska tydligt i söndags att hon inte ville bli bortlämnad. Vi var och hälsade på hos hennes farmor och farfar ute i stugan, när vi skulle åka hem så höll farmor ocg farfar i henne medaans jag packade men då kollade hon på mig och grinade. Mammas lilltjej. Nej nu ska jag göra mig iordning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0