...

Känner att jag skulle vilja skriva av mig men ändå inte. Vet egentligen inte vad jag har att skriva av mig om heller. Men ni kanske vet hur jag menar. Det är nått som tynger men man kan inte sätta fingret på vad det egentligen är... Det bara ligger där och gnager... Hmmmm, inge kul

Desto roligare är ju att snart är min familj här. Så jag har tagit fram ännu mera bullar och mockarutor. Tårta finns det fortfarande gott om, bett familjen att köpa med sig läsk. Och jag lagar middag till dom för fulle muggar. Patric for för några timmar sen till jobbet. Men han jobbar kort dag idag :)

Och innan han kommer börjar idol :) Nice

Nej, dags att koka lite spaghetti kanske?

Om ni har tur kommer det fler bilder i morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0