torsdag redan?

Dagarna går snabbt nu. Kan ju börja med att säga till Sandra. Tyckte du var hur söt som helst på den bilden :)

Så då kan vi börja uppdatera lite. I söndags var det som sagt lite av en bakis dag (fast jag var spiknykter) Lagade en god middag åt mig å P men ja va inte så sugen på mat. Hur spenderades måndagen då? Det kommer jag faktiskt inte ens ihåg. Jo just ja, det blev en sväng på stan med våra grannar och tog en fika och sen var det nog ganska lugnt. På tisdagen begav vi oss ut mot Birsta för storhandling och overall köp till Bönan (som förövrigt numera heter Grodan ;) ) Var så roligt att se P för jag bestämde att han skulle få bestämma overallen eftersom att ja verkar bestämma allt de andra. Å det var som att se en helt annan person, han sprang omkring där bland barnkläderna och det slutade med att han hade plockat på sig en fleeceoverall, en mysis dress till bönan med nalle puh på, matchande sockar, även matchande mössa och vantar och nåpgra bodies och 2 pyjamasar. Han var som helt förbytt. Tror visst att P börjar längtas ganska mycket nu :) Sen på kvällen kollade vi på Johan Falk-Gsi och jag måste säga, jag är kär i Frank. Haha, kanonbra film och vi såg uppföljaren igår kväll... Sen pratade jag Frank för hela slanten.
Idag har det varit ganska lugnt. Lite snabb shopping på morgon kvisten. Varit hos grannarna, ätit lite middag och sovit lite middag och nu sitter jag här. En kvart kvar och sen har går jag hem :) Hade ett riktigt långt arbetspass idag. Hela 2 timmar och inte mycket nytta har jag gjort. Ett samtal på 52 sek är vad jag har presterat. Längtar nu hem till P, ser fram emot att vara lite kär :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tackar :P

2009-10-02 @ 14:27:31
URL: http://saandralindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0