Längesen

nu har jag varit fruktansvärt dålig på att uppdatera. Förra fredagen så for vi ner till Småland och hälsade på lite släktingar och så gjorde vi även Ullared såklart. Har inte så mycket fördomar mot Ullared nu men däremot mot folket som åker dit (ja ni som såg första avsnittet av Ullared fattar nog vad jag menar) Dagen gick kanon men på kvällen så värkte det så fruktansvärt i kroppen. Sen i tisdags så hälsade vi på min kusin Tomas och det var fruktansvärt roligt att träffa honom igen, och det var roligt att se att han var samma gamla Tomas som förr. Vi kom hem i Tisdags kväll och sen dess har det varit lugnt. Jag har inte så mycket energi så det blir å lata sig mycket tills resan nästa vecka när vi åker ner till Stockholm. Bilresan kommer nog tära lite den också så det är bra å vila upp sig.
Nej nu ska jag gå ner till grannarna och självklart ta mig ett glas julmust :) Mums

Grattis till syster förresten som får sig en till liten flicka... Nu ligger mammas hopp på en pojke i mina händer och vad vet man? I våran släkt verkar det bara komma flickor... Men om några veckor får vi veta :)

Kommentarer
Postat av: Emilie

Handlade du också för 50 000 på Ullared ?:P haha vilken knäppt program :P

2009-11-07 @ 14:57:33
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0