Stor?

Det är så kul nu på jobbet (ta detta med en nypa salt) när man får höra att man börjar bli stor. Är ju inte så konstigt i sig att man får höra det, men jag är ju fortfarande lite obekväm med magen. Men idag tog nog priset. En kille på jobbet och jag sitter å pratar å sen kommer han på sig och säger: Ja men idag är nog sista gången vi träffas... jaha tänker jag och ser ut som ett frågetecken... Han fortsätter och säger ja men nu har ju jag semester och pappa ledighet så jag blir ju borta i 6 veckor...  Ser nog fortfarande ut som ett frågetecken och jag tänker inombords ja men den då? Så lägger han till, ja men när går du hem då? Ja jag ska jobba halvtid i Nov å sen går ja hem från första Dec... Då svarar han, jaha är de så lång tid kvar, men du är ju så stor...
yes den tackar vi för :P

I morgon blir det jobb och sen på kvällen ska jag äntligen få gå på Harry Potter :) Längtas...  Både jag å Patric är harry Potter fans ;)

Här kommer nog lite bilder om jag lyckas få upp dom :)

Lill Hobbe kan sova hur som helst
Ligger mellan väggen och tvättmaskinen

Hulda är mer normal


Kommentarer
Postat av: Emilie

Din mage är fiin ! (iaf när jag kollat på bilderna) =) Sorry för det inte blev nån prommis, men det blev ändrade planer med grillning och sånt, men vi tar igen det ;)

2009-07-18 @ 01:11:01
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0