Sovmorgon :)

Idag hade vi en liten sovmorgon jag och Tilde :) och nu kollar vi på barnprogram och äter frukost :) riktigt mysigt :)

Det med tentan har jag smält ganska bra nu, resultatet kommer om 3 veckor och då får jag ta tag i hur jag ska göra :) men ja tror jag är ganska inställd på hur jag ska göra :)

Annars är det bara bra :) Tilde fyller snart år och jag/vi är klar med födelsedagspresenterna. Ev kanske köpa några kläder fast dom kan hon ju faktiskt få i julklapp med :) så får se hur vi gör som :)

Tilde ska till mamma och pappa i helgen för dom ville ha henne så då tänkte jag och Patric passa på att shoppa lite julklappar :) första året som vi är ute i tid :)

Sen närmar sig julen med stormsteg och då bör det av neråt i landet till dom snöfria delarna. Vi ska alltså fira jul i Skåne :) ska bli skönt att komma iväg lite :)

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/1256463/images/2012/pic_50ab3471ddf2b37955001542.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0