Saknar min trollunge... Idag har vi iaf va...

img_0620 (MMS)

Saknar min trollunge... Idag har vi iaf varit å kollat på en hyreslägenhet men vi tror nog inte att det var nått för oss... Sen for vi till Peter och Johanna (våra förra hyresvärdar och patrics kusin) grattade Peter som fyllde 30 år igår... Åh fina Johanna var så stor p fin å sprängningsklar haha... Den lilla var beräknad att komma igår, men det sket den i så nu är det bara att vänta :) spännande å se om Albin får en lillasyster eller bror. Johanna tog fram sina gamla ssk böcker som jag ska få låna, men unga tillhörde första kursen. Tog iaf hem människokroppen fysiologi och anatomi :) som jag med spänning läser här hemma men ångesten byggs sakta upp... Hur ska jag klara det här? Kollar en bok å ja får panik?! Är bra många fler böcker som ska läsas dessutom,.. De får väl bära eller brista... 3 arbetspass kvar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0