Torsdag

Mitt lilla monster är på dagis/förskolan så jag har en ledig dag för mig själv. Är så skönt att Patric jobbar förmiddag idag så han är hemma till middagstid och det ser nog både jag och Tilde fram emot :) Kanske man skulle överraska med nån god middag? Fast vad skulle det kunna tänkas vara då? Såg så fram emot att sova i min säng i natt och det var så skönt att lägga sig, vi la oss och kikade på lite bilar, vi har lite svårt att bestämma oss för vad vi vill ha. Men det är 2 stycken som vi just nu funderar på iaf. Så det återstå att se, men vi är båda väldigt införstådda i att vi måste ha 2 fungerande bilar just nu...  I alla fall så la vi oss för att sova men då gick det inte? Dom 2 nätterna hade gjort susen. Så startade datorn igen och kikade på one tree hill fram tills halv 3 sen låg jag väl och vände mig bra många minutrar innan jag somnade. Så i morse när Patrics klocka ringde så hörde jag ingenting och när Tilde vaknade strax före 8 så var jag pigg? Ska man känna sig pigg efter 5 timmars sömn? Känner mig desto tröttare nu men ska ta mig en dusch och sen? Vet inte. Tilde slutar 3 idag och jag är rastlös men orkar ja ta mig för att göra nått? Antagligen inte :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Japp Hjalmar går oxå på Dungen! Och Patrik Johansson stämmer... fast nu heter han ju Claeson. ;) Jag har träffat dina systrar Jenny och Anna men vi har nog aldrig setts.

2011-02-24 @ 12:05:52
URL: http://saracla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0