Söndag

Jobbar 12-19 idag. I morse klev vi upp klockan 8. Eller Tilde vaknade då så jag sprang ner och gjorde lelle. Sen åt hon den i sängen sen så gick hon in på sitt rum och jag och Patric kunde ligga kvar och mysa en stund :) Sen skulle vi äta lite frukost. Tilde åt då en portion med fil och flingor och 2 stycken mackor. Hur mycket får det plats i den där magen egentligen?i morgon jobbar jag natt men innan ska vi ut och äta med Patrics familj.Mysigt...
Mammsen och pappsen var här igår och dom hade med sig Joline också. Hyr mysigt som helst. Var iaf skit trött på kvällen men det var vväl inte så konstigt kanske...
Nej nu ska jag mysa med mina älsklingar innan det är dags för jobb

Kommentarer
Postat av: Emilie

Jag är dålig på det där med nyheter. Men jag har insett hur rolig REKLAMEN i brevlådan är nu. (Jag kom ihåg hur jag "mobbade" dig för det förut). NU fattar jag ;)

2011-02-13 @ 19:58:53
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0