Åh fyyy

Känner mig så fruktansvärt trött (eller känner mig? Ögonen går i kors)
Igår var vi ute på Essvik och åt kräftor, smarrigt värre, blev inte så mycket bilder knäppta eftersom att jag är himla dålig på det där med kameran :) trevligt var det iaf även fast jag var lite trött i slutet. Väl hemma så hoppade vi direkt ner i sängen och jag startade som vanligt Tv:n men då frågar Patric mig om jag kanske ska vänja mig av vid att jag måste somna men Tv:n på så jag stängde av den. Visst, jag somnade men det dröjde ganska lång tid faktiskt. Sen har jag ändå sovit hyffsat (man vet ju inte vad en hel natts sömn är längre)
Ikväll när jag kommer hem ska jag försöka lägga upp lite bilder iaf.
Dags att jobba vidare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0