Jaha tisdag igen

Nu är vi hemma efter Stockholmsresan. Det har varit lugnt och jag har bara latat. På lördagen var vi och träffade min kusin som också väntar bebbe (Ärtan heter den) Hon ska dock inte ha förren i Juni men det är väldigt spännande alltsammans. Jag, Anna och Malin 3 bebisar på ett halvår :) Och på torpet går det från 3 till 6 barn på 1 år :)

Vi har gjort lite felkörningar under helgen men det var OK förutom igår när vi var på väg hemåt. Jag var illamående trött och less och då ber gps:en oss att ta färjan. Men vad i helvete tänker jag då... Man behöver inte åka nån jävla färja för att komma till Sundsvall ju. Nä usch, då var jag så förbannad så jag skulle kunna sprängas :) haha Nu kan man ju skratta åt det. Det visade sig iaf att vi var ute på Värmdö och snurrade(?)

Idag ska vi åka och lämna tillbaka bilen till mammsen och pappsen, och då ska vi passa på att hämta Joline på dagis också :) Ska bli kul och träffa henne igen, min lilla favorit :)

Hur känns läget idag då? Det närmar sig med monstersteg, jag är trygg med att bebben ligger därinne (känns säkrast så) men magen vill jag verkligen bli av med. Och dessa underbara sammandragningar/förvärkar jag har är inte heller så roliga. Dom har små stört mig lite under helgen här men i morse var det nog värst. MAgen blev stenhård ungefär var 10:e minut och sen mensvärk som kom då efter. Det håller fortfarande på men det länns lite lugnare. Lite värk i svanken men det kan man väl överleva...

Nått som däremot fått mig lite fundersam är Bönan. Hos Bm förra veckan frågade hon som vanligt hur det är med Bönans aktivitet och som vanligt är det lugnt, ingen jätteaktiv bebbe det här, väldigt lugn och fridfull. Hon sa att det var vanligt såhär i slutet och att om man känner dom en gång per dag är det bra eftersom att det är trångt därinne nu. Men bara därför så har Bönan dygnet runt disco därinne tror jag, eller om h*n är sur för något? Patric får ju inte känna speciellt ofta men i Lördags när han lägger handen om magen så startade det direkt och det höll på tills Patric somnade (han som brukar få känna en spark och sen blir det lugnt) Konstigt tycker jag :)

Nej, dags att göra sig iordning kanske?

Kommentarer
Postat av: Emilie

Klart jag kommer och grejjar dina gardiner ;) Bara att säga till det ;)

2009-11-17 @ 23:05:46
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0