Äntligen fredag

Det är så skönt att det är fredag igen och att Patric äntligen är ledig :) Vi skulle egentligen ha tränat idag båda två. Patric skulle ta med sig Tilde till Ironworks (där har dom ett lekrum med Wii och möjlighet att se på film) och jag skulle ta med mig Mason på Ego där han skulle få sitta i bilstolen/bärselen och träna med mig och Emilie. Men Patric kom iväg sent från jobbet och Mason var på ett ordentligt grinhumör så det slutade med att vi ställde in träningen båda 2.

Apropå lekrummet på Ironworks, hur bra är inte det då? Det är nått jag saknar på Ego. Dom som är ett så stort gym, borde dom inte ha den möjligheten? Det blir ju allt vanligare med barnpassning/lekrum på gymen så varför har inte dom det? 

Men istället för träning så kör vi myskväll här hemma. Nu ser vi på Bee movie :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0