Sjukstuga

Här hemma har 3/4 varit sjuk idag. Tilde mår bättre nu men kräktes i morse. Köpte lite cola till henne, åh vad jag är avundsjuk... Att se en kall colaburk i kylskåpet... Mums...

Nu ska jag sluta tänka på den där colan :) Patric har åkt på en ordentlig förkylning och har varit hemma idag, och min hals dödar mig. Har sjukligt ont, har nog aldrig haft så ont. Detta resulterade i att stackars Mason missade sitt första babysim. Men vi får gå nästa gång istället.

Jag har ju börjat köra LCHF nu eftersom att det går så bra för Emilie ❤ Hon är så fin :) 
Så idag gjorde jag lchf pasta med tonfisksås och det smakar kanske inte pasta men det ar riktigt gott och det är skönt att de finns så mycket man faktiskt kan göra utan att behöva sakna dom vanliga tillbehören :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0