När ska det vända???

Nu är jag less på det här! Mina planer igår kväll var att vakna upp frisk som en nötkärna. Resultatet = det kunde jag glömma. Så vi provar igen. Imorgon ska jag vakna upp frisk som en nötkärna! Återkommer med resultatet imorgon. 

Imorgon är det min älskade pappas födelsedag så vi åker dit efter Tildes gympa och presentshopping. Ska bli skönt att umgås med familjen :)

Idag har förövrigt varit en fruktansvärd dag. Sjuk mamma och griniga ungar (speciellt den lilla mannen). Så nu är jag helt slutkörd!!! Har därför rymt ifrån och lagt mig alldeles ensam i ett skumbad.När  loppan lagt sig blir det nog nått avsnitt av sons of anarchy och lite Loka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0