Amning

Masse har helammat sen han kom till världen och det har verkligen inte varit några problem. Ibland på nån kväll har han fått ersättning när han varit lite extra gnällig eller när han helt har ratat bröstet. Han har även fått ersättning när han har varit hos farmor och farfar och hälsat på.
Och det har alltid funkat bra och inga problem :)

Under början av veckan tyckte jag att man kunde märka att lillebror blev ner missnöjd än vanligt. Så i onsdags mitt på dagen gav jag honom ett mål ersättning och ungen blev som förbytt.Vilken  gladskit! Så nu får han ersättning under dagarna fast han får oftast amma lite först och sen får han ersättningen. Men på natten kör jag bara amning. Lite tråkigt men så är det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0