Helgen...

I fredags hängde jag med Emilie på dagen och sen åkte jag och Tilde hem för att vi skulle gå ut å äta med Patrics familj på kvällen. Vi satt på Opus uteservering och åt och deras mat är verkligen god!!! Tilde valde att följa med Millan hem och sova där så det var inte mer med det. Dom bestämde att dom skulle åka och bada också på lördagen så på lördag morgon fick vi åka dit med badkläder åt lillhjärtat. Hon hade haft sååå roligt och så hade hon hittat en kompis som var lika gammal som henne :) hon hade tydligen varit i vattnet hela dagen :)

Jag och Patric åkte ensamma på en veteranmarknad och sen åkte vi och kollade lite på bilar. Ac:n i våran bil har gått sönder så det här är andra gången på mindre än 1 år som bilen går sönder, så vi är lite oroliga att det bara ska fortsätta nu när det börjat. Strax över 12000 skulle det gå på att laga den men som tur var går det iaf på försäkringen så det blir bara en självrisk på nästan 2500kr. Men det är ju pengar som kunde ha använts till annat...
Sen strosade vi lite på stan å så satte vi oss på en uteservering å Patric drack sig en öl och jag drack cola...

Nu ska jag snart kliva upp för vi ska åka hem till Emilie och Jonas för att vara barnvakt åt Ellen och Alfred. Tilde p Ellen lär ju loppa av sig å Alfred lär ju bara ligga å hänga ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0