29 dagar kvar... och snart dags för ett kvällspass...

Jaha då var det dags, dags att starta den sista veckan på praktiken... Idag känner jag mig inte sjukt taggad om man säger så, men det brukar gå över snabbt när man kommer dit :) Har lite ont idag så det är väl mest därför som jag känner mig otaggad...
 
Har suttit idag ock skrivit halva uppgiften som skulle göras i och med praktiken. Ett paper på 3 sidor. Har kvar resultatet och diskussionen. Så det ska fixas senast torsdag fm hade jag planerat för mig själv. 
 
Den här veckan ska vi också redovisa en utav artiklarna som vi har med i våran uppgift. Känner mig inte redo för det idag men kanske på torsdag??? Måste fördjupa mig mer i den, har så jobbigt med engelskan i den som jag har tänkt redovisa... Så kanske väljer nån utav dom andra ;)
 
Nej dags att hoppa in i duschen kanske... alldeles alldeles strax... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0