23 dagar kvar

Ja nu är det inte lång tid kvar faktiskt :) Gick fortare än vad jag trodde det skulle göra ;) 
 
Idag har jag gjort klart våran paper uppgift som vi hade under praktiken och så har jag varit in med den på skolan. Sen var jag upp på sjukhuset och hälsade på Emilie, Jonas och Alfred. 
 
I morgon har jag och Tilde en ledig dag så vi tänkte åka och bada :) Förhoppningsvis är det lite folk så man bara kan mysa en massa tillsammans och Tilde kanske kan öva på sin snorkling :)
 
Men nu myser vi bara i soffan och väntar på att pappsen ska komma hem så vi kan äta middag. Jag och Patric hade egentligen tänkt att gå på bio ikväll och se på Johan Falk filmen men sen ångrade jag mig för den börjar halv nio och risken finns att jag blir så trött så jag somnar. Man vill ju inte riskera att somna när man ska se på Frank ju ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0