22 dagar...

Idag har jag och Tilde haft en dag för oss själva. Började med frukost i soffan framför barnprogram, sen packade vi väskan och begav oss på himlabadet. Hon var så goo och pussades och kramades. Vi hade riktigt mysigt. Sen mötte vi upp syster och joline och åt lunch tillsammans med dom på thai. Tilde fick en bikini av syster, så hon blev jättenöjd :) mamman lite mindre nöjd ;)
Sen storhandlade vi... Kan säga att det behövdes... Så efter en fullspäckad dag kan jag konstatera att jag lever, det gör ont!

I morgon är det dags för redovisning sv vårat paper. Gillar inte att redovisa och nu är ja ju helt själv med eftersom att jag skrev ensam... Men det löser sig nog :) sen är det påsklov till tisdag :) så nästan en veckas ledigt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0