V 34

Det är redan en vecka sedan sist! Tiden går så fort när man har lite för sig. Om några timmar kliver vi upp och Tilde går på sin sista dag på dagis. I morgon är hennes första dag på sommarlovet :) själv gör jag min sista dag på fredag. Vi avslutat terminen med en härlig POP tenta (psykiatri, obstetrik & pediatrik). Intressant men motivationen ligger inte på topp nu kan jag lova ;) men men, vi kämpar på dom här sista dagarna. På fredag efter tentan har jag bokat in ett besök hos sjukgymnasten för nu vill jag inte ha ont längre. Vissa dagar går jättebra medan andra dagar kan jag knappt vända mig i sängen...

Som sagt så går vi in i v 34. Lillen är ca 44 cm lång och har kommit upp i strax över 2 kg. I morse hade han en show för Tilde. Visade hur mycket han kunde tänja mammas mage typ och Tilde tyckte det var kalas roligt ;) Sen frågade hon mig om lillebror skulle följa med mig på skolan ;) hihi sötnöt... Nej nu ska jag försöka sova då det blir uppstigning om ca 2 timmar då bilen ska in på lagning! Äntligen får vi tillbaka vår Ac :) natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0