Det blev ändrade planer

Vi hämtade hem lilltjejen igår :) Patric var hemma från jobbet pga ryggskottet och han ligger och sover i sängen just nu så antar att ryggen inte var bra i morse heller även fast han hade tänkt gå och jobba (jag sa att det aldrig skulle gå)...
Idag kan man läsa på fb att det är dåligt väder så det blir väl en hemma dag då, om inte syster och pappa åker till birsta då kanske jag möter upp dom där. Lite sysselsättning när man är lite piggare :)

Igår när vi var på väg hem från torpet fick jag sån värk i svanken och ut i ljumskarna, den molade och höll i sig så tillslut fick jag lov att lägga mig i ett bad. Det var gudomligt härligt. Det värkte fortfarande när jag klev upp men mycket mindre. Hade köpt mig en ananas men den vågade jag inte äta haha.

Nej kanske man ska kliva upp för nu har hela familjen börjat vakna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0