6 juni

Idag bär det av till torpet där det ska pysslas och grejjas. 
Idag är det också Tildes första dag på sommarlovet :) Spännande tycker hon ;) Idag ska mitt huvud iaf vara nedtryckt i böckerna hela dagen är det tänkt för i morgon är det dags att skriva tentan. Känner inte ens för att åka dit ocj skriva den för den här gången kan jag verkligen ingenting. Har liksom haft lite svårt att fånga upp informationen på ett bra sätt... Men som sagt gör ett sista ryck idag att plugga och sen måste jag ändå åka in till sundsvall i morgon för att lämna in böcker och så har jag ett besök hos sjukgymnasten inplanerat, så då kan jag ju ändå åka in och kolla hur tentan ser ut... suck...
 
Men men det ordnar sig alltid. 
 
Tilde tycker att det är så kul att vi ska åka till torpet :) Hon trivs verkligen där ute. Hon kan gå ut genom dörren direkt när hon vaknar om hon vill och man behöver inte oroa sig för att det kommer nån bil ;) Å hon kan pumpa vatten på gammelvis ;) Och hon får sysselsätta sig utan elektronik :) Det är väl nästan det bästa, att hon får använda sin fantasi och stimulera sig :)
 
Nej nu är det dags att packa för att sen bege sig till skogen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0