V 39

Han är färdigbakad nu, ca 48-50 cm lång å väger som en bebis ska göra. Men han ligger på fel ställe, han skulle passa bättre i barnvagnen eller vaggan eller i Tildes famn mycket bättre :)
jag går inte å väntar på att det ska sätta igång och jag förväntar mig inte heller att det kommer sätta igång men nu kan det faktiskt hända. Det enda jag är less på är foglossningen. Att det ska göra så nedrans ont att vända sig i sängen. Å trött är jag eftersom att Jag fortfarande vaknar vid varenda vändning...

Tilde kom den här veckan så håll tummarna :) syster kommer hem från Skåne till veckan å hon vill ju gärna träffa honom å de e enda anledningen att ja känner att han måste ut :) (ingen press)

Magen då å nu

V 25 vs V 39


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0