Mason + nattetid = inte riktigt överens

Inatt var en enkel natt med Mason. Det var bara 1 timmes grin, bök och stök innan han tillslut lyckades somna. När han sen vaknade vid 4 för att äta så tog det bara 45 minuter att somna om. Igår natt låg jag vaken mellan halv 4 och halv 7. Så idag är jag nästan utvilad.

Vi kollade upp hans kräkningar iaf och han var frisk men fick alldeles för mycket mat. Han nöjer sig liksom aldrig utan vräker i sig tills han slocknar, vilket resulterade i kaskadkräkning av överskottet.

Idag har vi tid på barnmottagningen för att kolla Masons höft. När han var på sin andra läkarundersökning så hörde läkaren ett klick i höger höft så nu ska det kollas upp. Han trodde inte att det var nått men dom ville kolla iaf gör skulle det vara ngt spär det bättre att åtgärda när dom är små.

Efter det blir det sol å bad :)


Kommentarer
Postat av: Frida W

Vad skönt det ser ut att ligga på mage!! /Avundsjuk

2013-07-29 @ 23:02:03
URL: http://findingbabyland.blogg.se
Postat av: Frida W

Hahaha det var det bästa tipset jag fått/hört :'D Jag måste definitivt prova det.

2013-07-30 @ 17:41:23
URL: http://findingbabyland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0