Himlabadet

Började dagen med att faktiskt göra lite skolarbete, fast orken tog slut snabbt... Jag är så trött :/

Sen vid halv 2 hämtade jag barnet och där mötte vi upp Emilie och Ellen, eller mötte å mötte upp, jag å Tilde hann bada lite innan dom kom ;) Men det var mysigt och härligt och gjorde mig gott :)

Sen kom vi hem och det var dags för middag som älsklingen fixade och så tog jag disken.
Patric säger till mig när jag står och fyller tvättmaskinen att när ynglet har kommit så borde jag komma igång med träningen igen (gissa blicken han fick) och så skyndar han sig och säger ja men ja tänker på din kondis, du flåsar ju så mycket... det kan ju inte va nå bra... mmm är era killar likadan? :)

Nu är det dags att hänga tvätt och ge barnet lite kväljs, sen ska hon få hoppa ner i bingen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0