Vecka 20

Eftersom att vi blev flyttad några dagar på RUL så innebär det att vi har varit i vecka 19 i nästan 2 veckor ;) ( enligt senaste mens så går vi in i v 21 på tors... med tilde var det senaste mens datumet som stämde bäst så ska bli spännande och se hur det är med denna krabat) så i morgon provar vi återigen på att gå in i en ny vecka :)
Barnet är ca 14-16 cm mellan huvud och stjärt och väger ca 350g...

Han börjar bli en riktigt rörlig typ och jag känner av honom flera gånger/dag.

Hur mår jag då?
Jag är fortfarande illamående på morgonen men jag har slutat me medicinen och så försöker jag kontrollera illamåendet, ibland med bra resultat och ibland med sämre ;)
Sen har jag fått en ordentlig värk i svank och bäcken. Just nu har jag proppat i mig 2 Alvedon och ligger nu i ett hett bad.. Men annars är det helt ok faktiskt :)

Och såhär ser magen ut när vi går in i vecka 20


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0