Vecka 19 och alla <3ans dag

Jag började tjata på Patric förra veckan om att det är alla hjärtans dag idag men dom senaste dagarna har jag inte sagt nått :) jag har en känsla av att han har glömt bort det nu ;) själv ska jag ta en sväng å kolla efter nått litet till Tilde och så får Patric sin favorit choklad. Nått värre behöver man inte köpa tycker jag utan bara "komma ihåg" :)

Och sen har vi som sagt gått in i vecka 19 idag också :) tyckte jag precis la upp att vi var i v 18. Magen tycker jag inte att det händer så mycket med men det har ju bara gått en vecka också :)
Nu ska bebisen iaf vara ca 13-15 cm mellan huvud å rumpa å väger nästan 300 g. En riktig dunderklump ;) nu är det praktik mellan fre å sön å på mån är det dags för ultraljud :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0