Tänkte börja säga...

Att jag älskar Patric, men det gick över ;)
Han började med att köpa ett kylskåpspaket med cocacola åt mig (han har nästan haft läskförbud härhemma senaste tiden) å sen var han allmänt go. Men sen gick han och Tilde å badade och jag plockar undan i köket. Efter ett tag hör jag Tilde ropa; bollen?!, bollen?!, bollen?!
Å jag förstod att bu har Patric lärt henne dumheter eftersom att han kallade mig just bollen när jag väntade Tilde... Sen berättar han när jag är därinne att han sa åt henne och ropa efter bollen (han sa inte att det var mig han menade) å när jag inte svarar säger Tilde äh hon städar nog!!! Jäkla Patric å jäkla unge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0